nukuin jostain syystä aika myöhään, ihan puoli seitsemään.. ja ajattelin lämpimästi häntä, jonka on pitänyt lähteä ajamaan töihin. ja sitä ennen sekä jälkeen ajattelin raha-asioita, pihan laittoa, sitä hirveää tekemättömien hommien valtaisaa määrää mikä vielä odottaa tekijäänsä. vastuu painaa taas minua, yksinomaan minua, ainoastaan minua. rahat ei riitä millään, tiesin sen.. koska olen joutunut elämään asuntolainarahoilla, tässä kohtaa tulee aukko ja suuri ongelma. ei auttanut lisärahoitus, jota en halunnut yhtään enempää ottaa.. on vain yritettävä jotenkin selvitä, ajan kanssa.. sanoo vanha kansa. eikä näitä auta murehtia, on muistettava oma vanha sanontani myös, kyllä rahaongelmat aina hoituu, toista on ihmisasioiden kanssa... ja nekin on hoituneet, jotta eikö muka paskat finanssit!

lupasin hakea vanhukset tänne, äidillä on joku niveljuttu, oli ollut eilen röntgenissä ja saa tänään kuulla mitä niistä ja muista kokeista on selvinnyt.. sekin vielä. jos muori alkaa pudota kehistä, on isälle saatava hoitopaikka. minä vain tässä odottelen, että veljeni alkavat aktivoitua ja selvittää mihin, milloin ja miten. tavoitteeni on tänään saada maalattua takakuistin puoleinen seinä ja kelkkoa puut liiteriin sieltä takaa. isä ehkä pystyy jotain kanssani puuhailemaan. maalaus kyllä hoituu itseltänikin, paitsi ehkä ihan korkeimmilta kohdin, sinne ei meistä kumpikaan välttämättä kykene. mutta hyvä jos suurimman osan saan maalattua.

pesukone linkoaa, onpas mukava kun voin laittaa pyykit kuivumaan telineeseen takakuistille...


845166.jpg

maalausapulainen parin viikon takaa lähikuvassa...