otin nimittäin taas pulttia.. en kyennyt millään hillitsemään ailahtelujani.. ah ailah.. voi v..u. no, kaiken - miltei kaiken - pistän vv-vaivojen piikkiin.. että on ollutkin rasittavaa, hikoilin toki uunin lämmössäkin eilen kun leivoin ja keittelin mutta myös hormoonihyökyilyn.. ja illalla äksysin M:lle joutavista, sain hepulin samoista syistä.. ja yöllä tykytti sydän, rytmihäiriöitä näet myös. ja olin pahoilla mielin kun olen niin suunnattoman onneton sanomaan mikä oikeasti on ja pyytämään anteeksi joutavaa kiukkuiluani.. toivoin ymmärtävän muutenkin. hän kyllä osaa anteeksi pyytää, siitä voin olla tosi onnellinen..  yksikin aamu viime viikolla äksysi minulle turhista, en ottautunut vaan ymmärsin ettei se minuun välttämättä mitenkään liity.. lähti murrottaen töihin, mutta se pieni vilkaisu lähteissään jo kertoi että jo harmitti.. kohta tuli tekstiviesti, joka sulatti sydämeni taas yhden kerran.. että se osaa olla ihana. on se. no minä en ole. vaivoin sain soperretuksi jonkun anteeksipyyntöä markkeeraavan sanan ennenkuin hän lähti.. jotain murisi vastaukseksi. jo helpotti. on minulla oppimista tässäkin. ja toisaalta nainen on edesvastuuttomassa tilassa ollessan tässä tilassa.

oli puhetta A:n kanssa viimeksi kun soiteltiin jotta ehkä menisin K:oon viikonvaihteessa, hänellä viimeinen vapaa viikonloppu ennen töihinpaluuta. pitää soitella.. en millään voi ja malta lähteä, tytär ja pikku-Iita haetaan tänään tänne, vävyhän on jo. saadaan olla keskenään, mummo siis edelleen tyttärensä luona. saadaan pikkuisen koko huomio itsellemme.. heh heh.. pientä kilpailua kun joskus onpi. ja jäniksenmetsästys alkaa lauantaina, koira onkin jo ollut ihan levoton.. taitaa vaistota jotta kohta sitä pääsee pupun perään.

eilisen räjähdysalttiin tilani hankin kyllä myös hääräämällä ihan liikaa.. aamulla kävin lenkillä (very good!!), nostin punajuuret, keitin ne ja säilöin, leivoin täytekakkupohjan, täytin ja koristelin, leivoin italialaisen kesäkurpitsapiirakan.. sain muuten ohjeen yhdestä blogista googlaamalla.. prkl tuota maikkarin taktiikkaa.. olin joku aamu nähnyt sen piiraan valmistuksen aamuteeveestä ja ajattelin sit katsoa ohjeen mtv:n sivuilta.. no eihän sieltä enää sitä viimeviikkoista löytynyt..en ainakaan minä onnistunut, siksi google apuun ja hienoa! myös blogistania.. kiitti vaan sille jollekin jonka nikkiä en nyt enää muista.. seisoin siis hellan ja uunin ääressä hela dagen ja kyllähän M ilahtui kakusta ja piirakkakin maistui mutta itse olin ihan naatti.. jotenkin menee välillä överiksi.. olisinpa niiden iltapäivä"unien" jälkeen osannut sulkeutua suosioonsa ja olla ihan vaan lempeä ja cool.. vaan ei aina käy niin kuin paras oisi.. minä tykkään leipoa ja tehdä kotihommia, minusta olisi ehkä saattanut tulla joku ruoka-alan ihminenkin jos en olisi muuta valinnut.. myönteisiäkin ajatuksia pääni eilen suolsi.. ajattelin että tähän ikään on jo ennättänyt monenlaista oppia, pieniä kikkoja, joilla saa vaikka täytekakkupohjan irtoamaan vuoasta.. hmmm...

pitää lähteä kirkolle, bensaa metsurille, ruokaa koko porukalle, koiraa unohtamatta. antakoon joku suurempi tuntematon minulle tänään malttia ja mielenrauhaa jotten antaisi fysiikan aiheuttaa ongelmia, mielen karata riehuntareiteilleen..

VIIKON pahikset:  hirvikärpäset ja bigbrother, molemmat saapuneet riesaksemme käsittämättömästä syystä.. kumpaakaan en siedä, joudun silti elämään niiden kanssa, mahdollisimman etäällä ja hyvin suojautuneena.. kamalinta bb:ssä, juuri naiset tuntuvat olevan innokkaimpia tirkistelijöitä, hyh.. pois se meistä!!