itseltäni ja sinulta, olen taas ajautunut, ei, olen tietoisesti ajanut tunteeni nurkkaan, ei tästä mitään tule, ja minähän olen päättänyt, ja minähän tässä surkein olen, ja sinähän olet niin monta kertaa sanonut että tämä ei ole oikein kummallekaan ja minä olen myöntänyt että niin niin niin se on ja minä olen sanonut että olen aikuinen ihminen ja päätän itse omasta elämästäni ja että en syytä sinua mistään ja että en odota sinulta mitään.. vaan kohtaaminen on enintä mitä tohdin toivoa kuten runoilijakin on sanonut. mutta enhän minä siihen tyydy, enhän minä mihinkään tyydy enkä sanoissani pysy, en pysy nahkoissani kun sinun läheisyydestäsi olen juopunut enkä tahtoisi luopua, vaan lisää himoitsen sitä enemmän mitä vähemmän siihen on mahdollisuuksia. mielipuolisten touhua. eihän tätä kukaan jaksa. ja jaksaa silti. kun on rakastunut. eikä sille enää mitään voi.