Elämä tapahtumineen on vienyt mukanaan.. no, väitän kyllä edelleen tyylilleni uskollisena että minä itse sitä kulkua kuitenkin olen ohjannut.. niinpä, parin kuukauden sisällä on vaihtunut kotikunta ja työ. Uusi koti on vanha viikonloppu- ja lomakotipaikka. Ja paljon paljon muita asioita on myös läheisyydessäni tapahtunut - hyviä etupäässä.

Vanha suhde on korjattu ja voimaannutettu. Mies raitistui täysin vakavan sairauskohtauksen jälkeen - ja nyt kun siitä on jo yli puoli vuotta, on syytä uskoa että se on pysyvää. Pahimmat karikotkin on kaiketi nyt jo ohitettu suht koht rakentavasti. Elämä on seesteistä, yhdessä asuminen ja oleminen on ennakkopeloista huolimatta sittenkin todella antoisaa. Meillä menee ihan hyvin. Omat tuskani olen saanut asettumaan uomiinsa.. luottamuksen rakentaminen on ennen kaikkea oman mielen pohjalla tapahtuvaa.. olen antanut itselleni runsaasti aikaa ja armoa.

Uusi työ on entisten jatkumoa, töitä paljon ja haasteita myös. Rankkoja hommia on tiedossa vielä ennen syksyä mutta jotain olen kaiketi tästäkin oppinut. Itseään ei pidä pistää täysin likoon. Minä teen asioita, jotka koskettavat ihmisiä, mutta asioista kuitenkin pohjimmiltaan on kysymys.

Tänä keväänä on vietetty myös läheisimmän ja rakkaimman ystäväni viiskymppiset.. Ystävyys on niin suuri lahja, ettei sen antia koskaan arvosta liikaa. Minä olen selvinnyt ystävieni ansiosta. Ja tiedän että olen osannut ja voinut antaa samaa ystävilleni.

Lapset voivat hyvin, ne aikuiset miehet.. Huolehdin edelleen, itsekseni hiljakseen.. ja yritän tässäkin oppia elämän antaman läksyn.

Kesä on käsillä.. upea aika muuttaa maalle. Tosin nyt kun nyssäköitä on vielä runsaasti purkamatta, on pihahommat kärsineet ja hätäilevän mieli.. itse asiassa kerrankin teen kasvimaan ns oikeaan aikaan.. kesäkuun 10. päivän jälkeen... ja kylymee on ollunna jotta ei sen puoleen mitään paniikkia.

blogia tuskin kovin usein päivitän.. jotta terveiset vain kaikille niille potentiaalisille lukijoille, jotka tänne  vielä eksyvät. toivotan kesää, lämmintä ja rentouttavaa

riirii