olenkohan ihan järjissäni enää ollenkaan!? istuin illan pankin sponssaamassa rakentajaillassa kuuntelemassa "rakentajaperheille" suunnattua tietoutta omakotitalon rakentamisesta. Rakennustarkastaja, jolle jouduin päivällä soittamaan minua kehotti sinne tulemaan. Sen jälkeen kun oli käsittänyt että tämä muija kuvittelee voivansa rakennuttaa itselleen talon vaikkei ymmärrä mistään mitään. Ei se mitään, en vieläkään paljoa enemmän ymmärrä muuta kuin että minun pitää saada pääsuunnittelija/vastaava työnjohtaja joka voi olla sama henkilö. Voi härre guud, mistä minä semmosen saan? No tänä yönä en ainakaan, pää on pyörällä ja ihan hirvittää koko rojekti. Mutta tontti on minun, sen verran olen saanut aikaan, kohtuuhinnalla vielä. Kait?!!

Minä vain näen itseni siellä metsän siimeksessä punaisessa tupasessani hääräämässä mutta ennenkuin siinä vaiheessa ollaan pitäisi tapahtua monenmoista. Karkea kustannusarvio on olemassa mutta juuri tuossa illan tietoiskussa sain kuulla että semmoset arviot on vihonviimeisiä valheita... ja paljon muuta pelottelua mm. urakoitsijoista jotka puhuvat sinut ympäri ja lupaavat ummet ja lammet ja jättävät sinut pulaan eivätkä tee töitään loppuun ja....

Nyt minä en ollenkaan aio säikähtää vaan nukun yön ja herään aamulla ja ryhdyn miettimään mitä minun pitää seuraavaksi tehdä, minulla on hieno pankin mainoskansio jossa on paljon faktaa. Pitää vain tietää mitä haluaa. Sehän on helppoa, periaatteessa.

Niin tuo tämän illan tapahtuma... oli aika kornia istua siellä ainoana yksinäisenä naisena pariskuntien töllisteltävänä. Jospa ne luuli että minä olen hyvinkin joku alan immeinen.. yritin näyttää viisaalta ja määrätietoiselta. 

Flunssan oireita ollut pitkin päivää, lihas- ja nivelkipua, viluisuutta, aivastelua, olo välillä ihan surkea. Mutta hunajateen jälkeen taas tuntuu kohtalaiselta. Pelottaa että se jokin paha flunssa on tulossa eikä millään voisi olla pois töistä. Ja äitiä pitäis huomenna viedä lääkäriin.