yli kolmekymmentä vuotta olen elänyt kanssasi hyvinä ja varsinkin huonoina hetkinä olen voinut avullasi saada helpotusta.. nyt suhde on lopullisesti ohi.. vaikka sieluni ja ruumiini himoitsevat sinua yhä... ja hetkittäin havahdun kun jotakin aivan olennaista elämästäni puuttuu.. mutta siltkin, nämä ovat jäähyväiset, enkä koskaan enää sinua elämääni halua. sittenkin enemmän haluan pysyä terveenä ja hengissä, ehkäpä keuhkonikin vielä puhdistuvat miltei ennalleen...

vuodenvaihde on kai tyypillinen tupakoinnin lopettamisajankohta, vuan olokoot.. minä olin päättänyt tämän jutun jo kesällä. helppoa ei todellakaan ole... mitä ihmettä keksin tämän tilalle.. jotain oikein mukavaa??

olen väsynyt, matkanteosta, vierailuista ystävien luona ja huonosti nukutuista öistä.. kylässä on aina niin vaikea saada unta.. alan olla jo kuin vanha mummo... kottiin pittää äkkiä päästä, omaan sänkyyn nukkumaan.

toivon tältä vuodelta tasapainoa ja rauhaa elämääni..