Maaretan sivuilta bongattu meemi olkoon tämän päivän postaukseni;

 

Olen: tienhaarassa, eikä se enää niin kovasti edes ahdista
Haluan: mielenrauhaa ja terveyteni takaisin
Minulla on: paljonkin, kun vain muistan sen
Toivon: seesteisempää tulevaisuutta ja että saan taloni valmiiksi
Vihaan: kieroutta, teeskentelyä

Pelkään: että tulen hylätyksi taas
Kuulen: lintujen laulua
Pohdin: todella paljon ja liikaa
Rakastan: heikkoja miehiä ja pieniä lapsia
Minuun koskee: kun minua loukataan
Minä aina: jaksan nousta tuhkasta kuin fenix-lintu
Minä en ole: pahansuopainen ja ilkeä
Laulan: yhä paremmin kun olen ylipäänsä uskaltanut aloittaa laulamisen julkisesti
Itken: hyvin harvoin sillä pelkään sitä vyöryä mikä sisälläni on
En ole aina: tarpeeksi malttavainen

 

Siinäpä päivän epistolaa, lämmintä on... on lähdettävä maantielle