olen useinkin tuntenut kiitollisuutta tätä blogimaailmaa ja tovereita kohtaan, sanon siis lämpimät kiitokset kaikille, jotka ovat jollain tavalla olleet minuun kosketuksissa tai joilta olen muutoin itsekin saanut paljon. Lämmin ailahdus käy sielussani aina kun luen blogeja joissa tätä yhteisöä, toveruutta, sielunsukulaisuutta, auttamishalua, ymmärrystä, tukea ja mitä kaikkea tuodaan esille ja samalla edistetään. Sanon yksinkertaisesti vain että samat sanat. Hyvä kertautuu antaessa ja jakaessa. On ilo ja kunnia olla osana tätä maailmaa. Ja, minun linkkilistani ei vielä tietenkään sisällä kaikkia upeita blogeja joista nautiskelen mutta todentuu se siitä pikkuhiljaa.

Syntymäpäivä lähestyy, alkaa pian paljastua että kesän lapsi mä oon. Ja vielä syntynyt samana päivänä kuin isäni, äitini on ollut aika kekseliäs lahjojen suhteen. Ihan hyvä että olen syntynyt lämpimänä vuodenaikana, kivempi pitää puutarhajuhlat kuin tammikuussa. Päätin muuten eilen että siirränkin pääjuhlani torpan maille, eli sen lähipiirin kanssa vietettävän iltakekkerin, siitä tulee mukavaa. Lahjatoivelistalle olen ajatellut laittaa saunankiukaan, puutarhakeinun tai pihatyöt... vähän kyllä syyhyttäisi pistää ihan sähkötyöt ja lvi-hommat kanssa..:)

Päivän töihin käytävä kaksin käsin kiinni, tämän päivän jälkeen ja kesää kohti helpottuu kovastikin. Meille kesä on ainoa aika vuodesta, jolloin on leppoisampaa - mikäs sen somempaa, viisi viikkoa kun lomailen, alan muistuttaa taas ns. normaalia ihmistä.